reklama

Môj prvý publikovaný článok

Tak som sa dočkal. Časopis Tatry publikoval môj článok Kriváň a poznanie jeho tradície. Je to prvý článok, ktorý mi bol kedy publikovaný. Som šťastný, že som do sveta žurnalistiky vstúpil práve týmto článkom. Článok je vlastne oznámením o mojom výskumnom zámeri. Redakcia môj článok vkusne doplnila fotografiami Kriváňa, dotvárajúcimi ešte stále tajomnú krivánsku atmosféru. Ak Vás táto informácia zaujala a máte záujem prečítať si môj článok, žiadajte vo svojom novinovom stánku časopis Tatry, číslo 2/2006.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Kriváň je ešte stále tajomný.
Kriváň je ešte stále tajomný. (zdroj: © časopis Tatry)

Tomáš Krištofóry

Tomáš Krištofóry

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

It's more complex than you can imagine. Not only economy, but morals as well. This ignorance is inevitable. What can we then do? We still have institutions to cope with this ignorance. This is what this blog is about.Je to zložitejšie než si dokážeme predstaviť. Nielen ekonomika, ale aj morálka. Táto nevedomosť je nevyhnutná. Čo nám teda ostáva? Máme inštitúcie na vyrovnanie sa s touto nevedomosťou. O tom je môj blog. Zoznam autorových rubrík:  Spoločenské vedy - inéEkonómiaFilozofiaEkonómia vs. politikaCirkev a vieraVzťahy cirkvi a liberalizmuČriepky histórieVzťahyMENDELUŽivot taký, aký jehory môjho srdcaNF VŠESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu