reklama

Říp - moja oslava skúšky

Mal som tesne po hlavnej bakalárskej skúške z hospodárskej politiky, (i keď ma stále ešte 2 čakajú - po nich sa vrátim aj k článkom s hospodársko-politickými témami), tak som to chcel osláviť mne vlastným spôsobom. Jednak som šiel s kamoškami z práce na jedno (ale dal som si len horúcu čokoládu) a ďalší deň som sa bol prejsť s kamoškou na pražský Petřín, čo sa mi ale málilo, tak som musel o deň neskôr (12. 1. 2007) ísť aspoň na Říp, národnú horu Čechov. V ten deň bola menšia víchrica, čo ma potešilo kvôli čerstvejšiemu vzduchu. Tu sú fotky z môjho oslavného výletu na Říp:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Románska rotunda sv. Jiří na Řípe.
Románska rotunda sv. Jiří na Řípe. (zdroj: T. K.)

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Obrázok blogu

Tomáš Krištofóry

Tomáš Krištofóry

Bloger 
  • Počet článkov:  68
  •  | 
  • Páči sa:  0x

It's more complex than you can imagine. Not only economy, but morals as well. This ignorance is inevitable. What can we then do? We still have institutions to cope with this ignorance. This is what this blog is about.Je to zložitejšie než si dokážeme predstaviť. Nielen ekonomika, ale aj morálka. Táto nevedomosť je nevyhnutná. Čo nám teda ostáva? Máme inštitúcie na vyrovnanie sa s touto nevedomosťou. O tom je môj blog. Zoznam autorových rubrík:  Spoločenské vedy - inéEkonómiaFilozofiaEkonómia vs. politikaCirkev a vieraVzťahy cirkvi a liberalizmuČriepky histórieVzťahyMENDELUŽivot taký, aký jehory môjho srdcaNF VŠESúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu